Optometridagarna 2025
Bokning Utställare/LeverantörDå var det dags att boka monter på Optometridagarna 2025 mitt i centrala Stockholm, årets stora höjdpunkt för alla optiker. Förra året lockade vi över 900 personer.
Avbokningsvillkor:
Avbokning mer än fyra månader innan eventstart 40 % av hyran.
Avbokning mindre än fyra månader men mer än två månader 60 % av hyran
Avbokning mindre än två månader men mer än en månad 80 % av hyran
Avbokning mindre än en månad innan eventstart 100% av hyran
Monterstorlekar och prislista:
9 m2 29 000:- plus moms
18 m2 35 300:- plus moms
27 m2 41 600:- plus moms
Fredag den 12:e September är utställningen öppen för uppackning och iordningställande av montrar mellan 09,00- 18,00.
Montertillbehör och hyra av stolar, bord, el mm tillkommer.
Eventet går av stapeln den 13-14 september med ”riggdag” för monterbygge fredag den 12:e september.
Utställare beställer det som önskas direkt med Sthlm Waterfront monterservice.
Länk till beställning finns här: https://www.workman.se/shop-event/
Eftersom antalet besökare och utställare glädjande nog har ökat med närmare 50% sedan före pandemin, har vi av förklarliga administrativa skäl ett nytt bokningssystem på vår hemsida.
All löpande information kommer därmed att finnas på hemsidan. Ni ska alltså inte maila er bokning tillbaka till mig, allt sköts via hemsidan och den länk ni kommer få i bekräftelsemailet.
Om det finns frågor får ni naturligtvis maila mig på olle.lindstroem@eye-solutions.se , men min förhoppning är att samtliga ska kunna administrera sin beställning själva.
I monterhyran ingår lunch, fika, föreläsningsbiljett samt mingelbiljetter för tre (3) personer som bemannar montern. Tillkommande personal/ bemanning anmäls via hemsida som övriga deltagare.I monterhyran ingår lunch, fika, föreläsningsbiljett samt mingelbiljetter för tre (3) personer som bemannar montern.
Samtliga besökare och utställare kommer behöva logga in i systemet (i entre’n ) under fredagen eller lördag morgon för att få ut en namnlapp och sina drinkbiljetter. Det innebär att samtliga medlemmar i Optikerförbundet kommer behöva ladda ned appen ”Optikerförbundet” på App store eller Google store. I appen kommer er QR kod att laddas ned som ni använder vid incheckningen under fredagen eller lördag morgon. Icke medlemmar får sin QR kod via mail som antingen skrivs ut och medtages för incheckning eller öppnas i respektive telefons mailfunktion.
Då får ni även er namnbricka samt de drinkbiljetter som ingår.
Pga säkerhetsläget kommer vakter att finnas i entre´n och bara de med synliga namnbrickor kommer släppas in under eventet.
Ni läser igenom bokningsvillkoren, bestämmer monterstorlek, fyller i de som ska bemanna montrarna samt alla faktureringsuppgifter. När ni bekräftat er beställning får ni ett svarsmail med en länk där ni fram till 15/6 kan ändra storlek på monter eller faktureringsuppgifter. Kolla skräpposten om bekräftelsen inte dyker upp inom några minuter.
Om ni är osäkra på vilka som kommer att bemanna montrarna så kan ni ändra namn och personuppgifter på de 3 som ingår i monterhyran fram till 1/9 (viktigt så alla får korrekta namnbrickor).
Avbokningsvillkor:
Avbokning mer än fyra månader innan eventstart 40 % av hyran.
Avbokning mindre än fyra månader men mer än två månader 60 % av hyran
Avbokning mindre än två månader men mer än en månad 80 % av hyran
Avbokning mindre än en månad innan eventstart 100% av hyran
Monterstorlekar och prislista:
9 m2 29 000:- plus moms
18 m2 35 300:- plus moms
27 m2 41 600:- plus moms
Fredag den 12:e September är utställningen öppen för uppackning och iordningställande av montrar mellan 09,00- 18,00.
Montertillbehör och hyra av stolar, bord, el mm tillkommer.
Eventet går av stapeln den 13-14 september med ”riggdag” för monterbygge fredag den 12:e september.
Utställare beställer det som önskas direkt med Sthlm Waterfront monterservice.
Länk till beställning finns här: https://www.workman.se/shop-event/
Eftersom antalet besökare och utställare glädjande nog har ökat med närmare 50% sedan före pandemin, har vi av förklarliga administrativa skäl ett nytt bokningssystem på vår hemsida.
All löpande information kommer därmed att finnas på hemsidan. Ni ska alltså inte maila er bokning tillbaka till mig, allt sköts via hemsidan och den länk ni kommer få i bekräftelsemailet.
Om det finns frågor får ni naturligtvis maila mig på olle.lindstroem@eye-solutions.se , men min förhoppning är att samtliga ska kunna administrera sin beställning själva.
I monterhyran ingår lunch, fika, föreläsningsbiljett samt mingelbiljetter för tre (3) personer som bemannar montern. Tillkommande personal/ bemanning anmäls via hemsida som övriga deltagare.I monterhyran ingår lunch, fika, föreläsningsbiljett samt mingelbiljetter för tre (3) personer som bemannar montern.
Samtliga besökare och utställare kommer behöva logga in i systemet (i entre’n ) under fredagen eller lördag morgon för att få ut en namnlapp och sina drinkbiljetter. Det innebär att samtliga medlemmar i Optikerförbundet kommer behöva ladda ned appen ”Optikerförbundet” på App store eller Google store. I appen kommer er QR kod att laddas ned som ni använder vid incheckningen under fredagen eller lördag morgon. Icke medlemmar får sin QR kod via mail som antingen skrivs ut och medtages för incheckning eller öppnas i respektive telefons mailfunktion.
Då får ni även er namnbricka samt de drinkbiljetter som ingår.
Pga säkerhetsläget kommer vakter att finnas i entre´n och bara de med synliga namnbrickor kommer släppas in under eventet.
Ni läser igenom bokningsvillkoren, bestämmer monterstorlek, fyller i de som ska bemanna montrarna samt alla faktureringsuppgifter. När ni bekräftat er beställning får ni ett svarsmail med en länk där ni fram till 15/6 kan ändra storlek på monter eller faktureringsuppgifter. Kolla skräpposten om bekräftelsen inte dyker upp inom några minuter.
Om ni är osäkra på vilka som kommer att bemanna montrarna så kan ni ändra namn och personuppgifter på de 3 som ingår i monterhyran fram till 1/9 (viktigt så alla får korrekta namnbrickor).
Sista bokningssdatum: 2025-08-30
Pris
0 kr/3 personer
Anmälan fr.o.m 2025-09-15: 0 kr/3 personer
Anmälan fr.o.m 2025-09-15: 0 kr/3 personer
Priser visas exkl. moms
Företag
Organisationsnr
Faktureras namn (företagsnamn, person el dyl)
Fakturaadress
Fakturaadress, rad 2
Postnummer
Postort
Fakturauppgifter
Fakturareferens
E-post faktura
Fakturamärkning/kostnadsställe
Bokningsansvarig
Kontaktperson
E-postadress
Mobiltelefon
Telefon
Produkter
Monter 9 m2, 29000 kr
Monter 18 m2, 35300 kr
Monter 27 m2, 41600 kr
Priser visas exkl. moms
Deltagare
Om du registrerar en medlem i Optikerförbundet, ange endast e-post och klicka 🔍-ikonen
För att avboka en deltagare, klicka
x
-ikonen och bekräfta. Platsen blir då ledig för att registrera annan deltagare.Du kan även skicka din bokningskod till dina deltagare för att låta dem anmäla sig själva genom att ange gruppbokningskoden du får i bekräftelsemailet, allt du då behöver göra är att ange korrekt antal deltagare och sedan delge bokningskoden till berörda personer.
E-post
Förnamn
Efternamn
Mobiltelefon
Medlemsnr
E-post
🔍
Förnamn
Efternamn
Mobil
Medlemsnr
E-post
🔍
Förnamn
Efternamn
Mobil
Medlemsnr
E-post
🔍
Förnamn
Efternamn
Mobil
Medlemsnr
Summering
Anmälan Optometridagarna 2025, inklusive 3 deltagare
0 kr
Total
0 kr
Priser visas exkl. moms